Фактори, які випливають під час пошуку комерційної нерухомості у Львові в оренду з метою створення магазину або офісу.
Для відкриття і роботи майже будь-якого бізнесу потрібне комерційне приміщення під магазин або офіс. Зазвичай така нерухомість знімається в оренду, а не купується через дорогі ціни та обов’язкову наявність серйозного стартового капіталу. А при оренді, затрати є невеликими і розпочати бізнес можна набагато швидше. Оренда комерційної нерухомості у Львові також вигідніша при розширенні робочого колективу або збільшенні обсягів продажу.
Пошук приміщення нерідко відбувається під впливом власних пріоритетів або поставлених цілей. Але в загальному для правильного пошуку комерційної нерухомості у Львові можна виділити такі вимоги:
Хороше місце розташування
Даний критерій є головним пунктом початку успішності бізнес-діяльності. Підбираючи район та вулицю, варто чітко визначити цільову аудиторію та цільове призначення приміщення. Основними параметрами пошуку мають стати: зручна транспортна розв'язка, близькість до цільової аудиторії.
Дуже часто успішними є комерційні приміщення в центрі міста Львів. Але така нерухомість є і дуже дорогою. Якщо такий варіант для Вас задорогий - необхідно звернути увагу на дешевші райони міста з великою кількістю транспортних маршрутів. Добре також, щоб Ваш офіс або магазин був розташований на першій лінії будинків та проглядалося з усіх боків.
Сусіди та оточення
Не лишнім стане огляд території навколо комерційного приміщення. На замовників інстинктивно будуть діяти такі негативні фактори: незручний за'їзд або вхід, погані дороги, наявність звалищ. Неодмінно потрібно оглянути комерційні об'єкти, які розташовані поруч, конкурентні точки. Плюсом стане можливість влаштувати кілька паркувальних місць.
Комерційне приміщення
Саме приміщення для Вас має мати необхідну кількість квадратних метрів, наявний санвузол, необхідні комунікації, опалення. Не страшно, якщо треба зробити невеликий косметичний ремонт - це навіть перевага, адже так Ви зможете влаштувати робочі місця найбільш комфортним чином та зробити інтер’єр під свій бренд. Розмір магазину або офісу має відповідати напрямку Вашого бізнесу і кількості розміщеного товару. Також необхідно перевірити якість електропроводки, можливість проведення телефону та інтернету.